söndag 3 mars 2013

Ett bra slut på ett Underbart Sportlov :)

          

              Idag avslutade jag min sista sportlovs dag med att åka
   en gång till till Lappo med moster och mamma + min bror
och jag åkte där en stund tills jag träffade på min bästa kompis Vicki. Och åkter en stund där med henne jag längtar jätte
mycket nu på tills jag och Vicki får åka till Ruka och upptäcka nya backar och äventyr ;). Vi har också spelat sista allmänna före
ställningen av Klas Klättermus vi har en skolföreställning på Torsdag men sen är det helt slut och det känns väldigt sorligt.

Eftersom vi har kommit varann så nära både I kören och i teater sällskapet :( Men nästa år igen på nytt och då får man ju hoppas på en lite bättre plast än att stå i bakgrunden och sjunga ;)

 
Och så har  jag övat jätte mycket på ajokaista i 3 dagar och har blivit godkännd 5 gånger så nu får jag skriva det riktiga teori provet. Men jag har nog haft ett riktigt bra sportlvov med bara en ända dag som varit tråkig.


Älskar att höra på denhär låten då jag åker Snowboard <3  
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar