tisdag 19 mars 2013

En Tid Sen :)

 

     
                       Hej det var ju en tid sen jag bloggade det har hänt en del grejer som inte varit så roliga. Men nu är väl läget helt stabilt kan man väl säga. Men idag har jag varit 3 gånger totalt

till musikinstitutet. Första gången var på morgonen då vår modde lärare sa att vårt klass hade blivit inbjuda till något slags musik stycke om Runeberg. Men alla i klassen var med på att vi skulle dit eftersom det ju kul att man kan slippa skolan en aning lite nu som då men vi åkte dit och lyssnade och det var faktiskt riktigt bra.  Andra gången jag var dit var på sång efter skolan och då jag gick förbi fönstret till Schumans Salen råkade jag på Eric Saade.
    
          Och där stod jag och tittade på honom tills min sång lärare kom men efter sång lektionen så smög jag mej faktiskt in dit och tittade på Eric Saade inte för att jag är nåt stor fan eller så men då man än gång slipper far man ju no. Och dit for jag och han vikande åt en som om han skulle ha känt en och log. Och då blev man ju nog som lite knäsvag men efter att de repat slut gick jag upp till den nya inspelings studion där jag visste att det fanns en Kaffe maskin för jag kan nog dricka vanligt kaffe men jag tycker bäst om att dricka Latte eller Starbucks.

Och 3:e Gången jag var till institutet var på kvällen och då hade vi kören.
                    Men jag ska börja nu med daglig uppdatering :)


Inte så bra kvalitie men bilder som bilder :)



Kaffe maskinen jag vsr å påta på ;)
                      


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar