onsdag 27 mars 2013

Ruka Imorgon med Vicki

 


                     Hej nu sitter jag i min mysiga badrock och färgar mina ögonbryn :). imorgon åker jag och Vicki till Ruka den resan vi ska göra är otroligt efterlängtad. Det ska bli otroligt SKÖNT !! att komma bort från allt ett tag och bara få åka i backarna med varann.

Jag tror inte våra vänner kommer märka så stor skillnad då vi är borta dom kommer knappt att sakna oss ;) Nej men nu tror jag att jag ljuger lite väl mycket ;) Men jag har varit kraftigt förkyld men nu är jag frisk. Men förkylningen har förstört mycket  jag har inte kunnat åka och dansa och det är jag otroligt lessen för:(. Men nu väntar en rolig resa med en underbar vän <3 jag hoppas jag kommer att hinna uppdaterpå bloggen eftersom jag tar med mej datorn. Jag hoppas också på att få ta en massa bilder som vi kan titta på då typ är 47 år ;) Men vi kommer att bo en 10 personers stuga och det kommer bli så mysigt <3 Men jag kommer nog att sakna min underbara pojkvän <3 Men jag tror nog att han kan behöva lite tid utan mej ;) <3 och så  kommer jag sakna Jules <3 Det skulle ju klart ha varit roligt om vi alla 4 kunde åka men så mycket plats finns det tyvärr varken I stugan eller i bilen Men då Jules får bil som blir om ungefär 2 år så då ska vi nog åka till nåt Slalom Place och bo i nån mysig stuga :D. Men nu ska jag snart gå I duschen och packa klart. Hoppas att alla kommer att få en rolig påskhelg <3 Ha det bra <3 kära läsare

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar