tisdag 5 mars 2013

Den Efterlängtade Friluftsdan Avklarad

                

Linda, Katten, & Vendla ni fick också vara med på bild :D

                  
                 
                              Idag var det den efterlängtade frilufts dan
       den levde nog upp till mina förväntningar !! :) Även om det blev en del små negativa saker som att: det var för kort ränn tid (3h) , Föll ur liften 2 gånger, Men annars var det en underbar friluftsdag !!  Och jag har blivit  säkrare med Snowboarden. Jag blev också jätte stolt över mej själv att jag vaknade i Tid som jag inte brukar göra  men jag tror jag hittat min sovrutin nu hur jag ska

orka stiga upp och hur jag ska tvinga mej ur sängen  fast jag inte vill. Jag brukar bli jätte sur på mej själv då jag inte går upp i tid. Nog pratat om det!

Det var jätte roligt att åka i alla fall. Och nu vill jag bara ränna mer mer MER !!!  Och efter att jag varit & rännt så vilade jag lite hemma sen stack jag iväg till musikinstitutet på sång och efter det en examens konsert. Och sen skulle jag hem men ingen kunde ju komma efter mej men jag var nära Johannes så jag stack dit. Det var ju inte så illa det heller ;) <3
Och imorgon är det tillval och jag tänker banne mej inte komma i Tid ;)
Här kommer BILDER:


     


Johannes tar till Pepsi Flasksan ;)





Fölåt mej Jules Men jag måste bara lägga upp denna drogande bild ;) Smoke Weed Every Day ;) <3



I Love My Outfit <3



 


Always Together No matter What

Älskar Dejj Johannes <3 <3 <3 <3 !!


                         Jag har bara tagit det första 4 Bilderna
resten har Johannes <3 Tagit :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar