söndag 10 mars 2013

YOU

 
              
                     
                           Det blev ändrade lördags planer igår.

jag och mina vänner hade planerat att vi skulle gå på ungdomsamling. Men då vi kom dit stog det på en lapp
 
stängt idag p,g.a sjukdom. Så då var det ju bara att vända om och gå nånananstans  och eftersom att mina föräldrar hade farit till främmat. Betsämmde vi att vi skulle gå till mitt. Vi gick till mitt och där bakade vi kladd kaka och festade med musiken på hög volym.

Efter en  stund kom några barndoms vänner förbi så vi sprang ut och ropade att det skulle komma in och festa med oss.

(Victor & KP) Så vi pratde och såg på Melodifestivalen.

Och efter en stund for Kp & Victor hem till sej. Så vi fortsatte att kolla på melodifestivalen och då poängen skulle ges svettades alla och höll händerna.

Och det blev ju tillslut Robin Stjernberg som vann och det tyckte jag var jätte bra eftersom jag tyckte hans låt hade ett jättebra budskap och sound. Sen gjorde vi inte så mycket mer vi kollade liite på all möjligt på TV och sen begav sej folket hemåt.

har varit en ganska lugn Söndag med ett kyrkbesök. Jag funderar på om jag ska gå på Sh"Bam eller Bodybalance ikv ??? Nåja nåt av dera blir det iaf.



                                    


        

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar