torsdag 20 juni 2013

10 Important Things to do in Summer :)



                         Hej idag har det ju inte varit speciellt  vackert väder och jag vaknade dessutom ganska sent hade nog tänkt åka på bodyblance pass men det blev inget av det. Och så har jag just bakat en Vitchoklad kaka som jag ska ha med imrorron då vi åker till Nykabi till Långön för att fira midsommar hela helgen med mammas 2 systrar och deras familjer :). Skulle så gärna åkt med älsklingen till Högön men det fick jag ju såklart inte :( <3 kommer sakna honom jättemycket <3 <3 :(. Och så fick jag veta av pappa att redan på måndan så ska vi flytta till villa helvetet men jag tänker inte stanna där så skärskilt länge ;).

       Men här är lite av mina och vännernas sommarplaner:

                  1. Övernattning vid min & KPs Villa <3
                  2. Power Park
                  3. Cruising med Mopederna göra mycket utflykter
                  4. Vara mycket med Älsklingen <3 <3
                  5. Besöka Högön
                  6. Tjejkväll
                  7. JEPPISDAGARNA <3
                  8. Åland med familjen
                  9. Många utekvällar på stan med dom bästa <3
                  10. Åka på Jazzkväll till Nykabi <3
 
                   
                
                Resten av bilderna jag tog igår :)
                
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar