måndag 17 juni 2013

A Long Day and A Very Long Night :D




                          Hej igår började dagen med att jag steg upp kl 9:45

och började ställa mej inför att åka till Pedersöre kyrka lite kvart över 11 satt jag inne i kyrkan och väntade på Jules. Det en mycket lång gudtjänst den var 2 timmar lång och det var mycket trångt inne i bänkarna och varmt och man fick ju ganska så ont i ryggen av att sitta så länge. Och sen då det kom till nattvarden måste jag säga att det var nog den längsta nattvarden i mitt liv.

Efter gudstjänsten blev det ju kaffe vid kyrkan och sen då alla konfirmadet började dra sej hemmåt så fick man ju äntligen konstatera att det tråkigaste var över. Sen åkte jag för hem för att hämta alla presenter och körde driket till Johannes var där en stund och sen körde jag till: Alexandras, Vendlas, Markus, och sist till Victors. Och då jag skulle köra till Victors började det att regna och jag hade bara en klänning och en kofta över på så jag fick ju köra dit och blev som tur inte allt för blöt på kuppen. Jag stannade vid Victors en bra stund ända från kl 5 till 8 så det var ju en bra stund och sen var det ju menningen att jag skulle vara med älsklingen men han skulle stiga upp tidigt på morgonen så då ringde jag till Victors och frågade om jag fick komma och vara med honom och Vicki.

  Och visst fick jag det :) vi kollade en skräck film som hette Hide and Seek inte så jätte hemsk ;) Och just då filmen slutat lite före 11 så ringde Jules och sa att hon var utanför Victors och då hon kom in var hon inte glad men som sagt då man har oss hela shacket som vänner kan man inte vara lessen länge om är med oss :D <3 .


Så då satt vi där och disskuterade villan och Power Park och fjollade på blev väldigt mycket skratt måste jag säga. Och mitt i allt ringde KP och frågade vad vi gjorde och då han fick veta att alla var vid Victors så kom han också dit :). Och jag hade ju inte träffat KP på en vecka så det var ju jätte kul att se honom :D <3 Det blev en mycket lång kväll det var meningen att jag bara skulle vara där till 1 men jag kom hem till halv 3 på natten eftersom jag Victor,& KP fick för oss att gå på en promenad man märker ju inte hur tiden går då det hela tiden är ljust.  Men jag hade en jätte roligt dag och kväll/Natt.
Här kommer lite bilder från gårdagen

            
                                      Johannes
Alexandra
 
Vendla
                                    
Victor hann byta till det vanliga innan jag hann ta en bild ;)
 
Kvällen Vid Victors:
 
 
 

 
En filt som vi fjollade lite med ;)
 
                        
 
 
 
            
                             
 
                            
 
 
 
 
 
'
 
 
 
 
 
 
 
 
KP & Victor filosofierar vid traktorn klockan 1:45 på natten ;)
 
 
Tack mina ÄLSKADE VÄNNER ni gör mitt liv värt att leva <3 Jag skulle ALDRIG byta bort er ni ÄR HELT KLART BÄST <3 <3 Så ni vet !! :D
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar