måndag 3 juni 2013

I am so HAPPY :D




               Hej idag har jag inte gjort nånting har bara suttit och degat ihop i soffan och I sängen eftersom jag halkade omkull med mopeden igår då jag var påväg till Sandsund för att hälsa på Calle<3. Men jag klarade mej rätt bra men som tur var var Calles mamma sjuksköterska så hon tog nog rätt bra hand om mej ;). Idag var jag till sjukhuset två gångner en gång på dagen då vi skulle byta förband och då vi skulle kolla hur det var med mitt lår. Men det var antagligen en muskel sträckning. Kvällen igår var helt Awsome <3 <3 <3 <3 :) Förutom att jag frös jättemycket då jag körde hem. Men första riktiga sommarlovs dagen har nog varit ganska så trög och tråkig. Men man kan ju säga som så att sommarlovet har inte riktigt kommit igång ännu.

     Men imorron ska jag till Sandsund på nytt <3 och jag ska också hinna ett varv till Lannäs ;). Och till alla som åker på rippi läger imorgon så LYCKA TILL hoppas ni får ett bättre läger än vad jag fick :).

       
 
 
 
Förhoppningsvis läker det fort :)

5 kommentarer:

  1. Svar
    1. men hennes pojkvän duuh!

      Radera
  2. ja tro du va ihop me Johannes, men e du o johannes ennu kompisar?

    SvaraRadera
  3. Nå int vet ja om vi kommer så bra överens å om du frågar honom så får du säkert höra att vi inte är de men de funkade inte mer mellan oss
    tyvärr önskar de kunde ha blivit annorlunda men jag hoppas vi kommer att komma bättre överens sen innan vi går 9:an :)

    SvaraRadera