torsdag 13 juni 2013

Hjälpledarrollen :)




               Hej igår var jag på hjälpledarmöte där vi disskuterade om barnlägret där jag ska vara ledare:)  det kommer att komma över 70 barn på dehär lägret så det blir spännande att se hur jag kommer att klara av det. Men jag har som tur med mej Vicki som kommer att vara med och hjälpa till där också vi fick ta hand om sång stunden.

Så det passade de ju bra eftersom vi båda spelar piano och sjunger

det är det ända sommarjobbet jag har eftersom jag inte är gammal nog för att ha ett sommarjobb inom staden. Men jag försöker spara på pengarna jag får. Sen på kvällen blev det ett bodypump pass och idag på morgonen drog jag iväg på ett bodybalance pass och jag ska förmodligen idag gå på ett pump pass igen.

jag känner mej så rastlös jag har som inget att göra så jag drar iväg på StudioZ så ofta jag hinner och kan. Men jag har inte fått dansa på jätte lång tid !! seriöst jag har inte fått lära mej den nya korregrafin som gjorts men på fredag då ska jag och dansa. Sen måste man ju hitta konfirmations presenter de är en sak som ska hinnas denhär veckan. Vill bara att midsommaren ska komma sen kommer det roliga att börja om mina föräldrar hade räknat med att jag skulle stanna hemma så NEJ NEJ NEJ!!! ;) :D. Nu ska jag ut och leva ut det sommarlov jag aldrig har fått !! Jag har lovat mej själv och mina vänner att denhär sommaren ska bli minnesvärd och ut och köra mycket med Piaggio <3 <3 Och under denhär veckan har jag också hunnit med en ordentligen städning av mitt rum har varken hunnit eller orkat städa mitt rum då det har hänt så mycket runt omkring mej.

      
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar