onsdag 19 juni 2013

Fjoll With The Camera





                            Hej jag har fotat ganska mycket på sisitone med mammas system kamera har faktiskt aldrig varit intresserad av nån system kamera fören nu har nog alltid bara kört på vanlig Olympia sonic men det är då zoomen på den kameran inte är så jätte bra men det är det ju så klart på system kameran (NIKON). Jag vaknade väldigt tidigt imorse jag vaknade kl 6 och och ängnade 3 timmar åt att lyssna på musik och sen se Flight 29 Down som jag lånat från bibban. Och 9:e tiden åkte jag till StudioZ för att gå på ett zumba pass är inte egentligen inte så kär i zumba men jag måste bara få dansa nånting efter det åkte jag och tankade sen åkte jag till skolparken för att fota hittade inte så mycket intressant att fota men några bilder blev det i alla fall :). Igår då jag var med älsklingen så lärde han mej att köra taktorn sin förstår verkligen inte hur han vågade släppa mej att köra men det var ju snällt för det tror jag knappast att nån annan skulle gjort ;).

Men det gick nog ganska bra han lät mej göra nästan allt själv men då det var nära att gå helt åt skogen så måste han ju rycka in men det var jättekul. Men han sa om jag säger hur du ska göra så lär du dej inte du måste ju komma på det själv <3 <3 <3 <3

Och så börjar jag förstå mer och mer att vissa människor går bara inte ihop ibland är det bäst att gå skilda vägar även om det gör ont men fast man går skilda vägar betyder det inte att man ska behandla varann som luft och säga elaka saker om varann till andra. 
And Thats my Opinion :)


                 
 
 
 
                             
 
 
                                   
 
                                 
 
My Favorite Place <3 Vad skulle jag göra utan StudioZ ?? Mitt andra hem <3 <3
 
 
 
 
 
Har börjat låna mycket av mamma just nu ;)



 
 Fick idag hem telefon Älsklingen <3 Trodde jag inte skulle få den fören efter midsommar men som tur fick jag hämta den idag <3 Den såg ju nästan helt ny ut det ända som avslöjar att den inte är den inte är de är baksidan :)
 
Kommer nog att komma fler bilder imorgon jag orkar inte sätta upp alla nu så imorgondagens blogginlägg kommer resten av bilderna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar