tisdag 25 juni 2013

Midsommaren&Karvat



                    Hej midsommarhelgen tillbringades med släkten :)
   vi sov ju i ganska liten stuga så det blev ju inte lite varmt på nätterna men det gick väl saknade nog Calle<3 och hela schacket <3 alla var som på å olika ställen men igår fick man ju träffa alla <3.Och så kom ju släkten på att dom skulle hugga ner träd så det blev ju en förändring och det är nog första midsommaren som jag har hjälpt till så mycket som jag gjort. Men midsommaren blev väl helt okej även fast man skulle velat sej en tur till Storsand och en tur till älsklingen <3 . Igår blev det en random tur till Karvat jag hade egentligen tänkt att shoppa men allt ändrades när jag ringde Vicki.

 Och fick veta att dom skulle till Karvat skulle egentligen varit med älsklingen men jag kunde bara inte missa en tur till Karvat så jag sa att jag också följer med och vi åkte dit med Kps mamma  det var jättefint i Karvat och otroligt roligt att få träffa Victor och lära känna hans kusiner lite bättre.  Sen gick vi till Hällnäs  för att ta oss en simtur det var jätteskönt att simma det var helt lagom kallt i vattnet jag skulle kunnat stanna i evigheter i vattnet men till sist blev alla hungriga och då bestämde vi oss för att gå och äta vid kiosken dom hade otroligt goda hamburgare där. 

Sen blev vi hemkörda och då trallade vi och fick mat. Sen i slutet av kvällen så satt vi och skrattade och hade jättekul  det var verkligen kul att åka till Karvat och jag måste verkligen åka till Hällnäs flera gånger det var verkligen underbart där <3. Det nog ett underbart schack som jag färdas med är så otroligt glad och lycklig
ÄNTLIGEN kom Lyckan och sommaren jag Väntat på <3 <3 .
Fick BTW också veta att vi inte ska åka till Åland utan vi istöllet åker till London på höstlovet och att vi istället ska åka till Umeå 2 dar Juli så det var ju bra eftersom då kunde man ju flytta bak villa övernattningen :D

                   Jag hade lite för kul i gungan ;)
                


             
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

               
                                 KARVAT:
                          
                           
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


                        


1 kommentar: