söndag 9 juni 2013

Shopping&Vänner :)



           
                        Hej nu sitter jag med KP&Julia i min säng :) Idag är KP&Julia 1 månads dag :) <3 Igår var jag och shoppade i Vasa :) Det var nog bara helt random bara eftersom jag hade stigit upp kl 5 på morgonen och så frågade pappa om jag ville följa med till Vasa och det ville jag ju såklart :) Så jag åkte och shoppade. Sen var det ju dags att åka till Pörkenäs för att hälsa på Victor&Johannes.

Efter att vi varit till Pörkenäs for vi till Calles villa i Larsmo det tog nog ett tag innan vi hittade dit vi körde nog om säkert 2 gånger innan vi hittade men vi hittade ju i alla fall :)  Och idag mittiallt fick jag feber men blev snabbt frisk sen kom Julia occh KP hit.

Och imrogon blir det att fara på Julias lillasysters konfirmation :).


BILDER:

                  
Skulle Så gärna ha köpt domhär shortsen Men hade tyvärr inte råd
 
 

En inte så vacker bild på mej ;)

                                  Middag på Subway
 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar