måndag 10 juni 2013

Konfirmation1 Avklarad




                      Hej igår blev det att gå på Julias lillasysters konfirmation

         (Sonja) Det som var lite pinsamt var att jag kom 3 minuter försent in till kyrkan då konfirmanderna höll på att tåga in och då alla inne i kyrkan höll på att sjunga: En Vänlig Grönskas Vita Dräkt. Det tog inte sålänge inne I kyrkan sen blev det ju kaffe vid Julias det var nog helt trevligt blev många intressanta samtal :) Kommer nog att ta nästan att ta över två timmar att sitta i Kyrkan nästa Söndag. Då ska jag på 4 stycken konfirmationer. Ska nog inte äta så mycket mat fören jag åker på dom.

Idag skickades min Nokia Lumia710 iväg på reparation jag har inte kunnat lyssna på musik från min telefon eftersom det är nåt fel på uttaget och det enda som hörs då man sätter i hörlurarna är ett ända eko. Men jag hoppas att det kommer gå snabbt för jag klarar inte att vara utan musik speciellt om ska sitta i bilen mer än i 20 minuter så kan jag inte vara lugn om jag inte har musik. Idag ska jag äntligen få DANSA också har missat det så otroligt mycket nu !! I love Dancing <3 <3 <3 <3

Har tyvärr inga bilder från konfirmationen igår eftersom att jag hade dom i min telefon och glömde att ta ut dom.

          

6 kommentarer:

  1. på vems konfirmatione ska du på? :)

    SvaraRadera
  2. Om det hörs eko ur Nokia telefoner är det hörlurarna som inte är ikopplade helt. Om Lumia har uttagsfel hörs inget alls.

    SvaraRadera
  3. Ne men jag har provat jätte många hörlurar å jag vet nog att dom varit helt ikopplade annars skulle jag inte skicka in den om jag inte försökt allt :)

    SvaraRadera
  4. Jag ska på: Johannes,Victors, Vendlas, Markus, och möjligen kanske Alexandra om jag hinner och orkar :)

    SvaraRadera
  5. Haha, de e ju ''en vänlig grönskas rika dräkt'' XD

    SvaraRadera
  6. Bra att du sa till om de jag har alltid trott jag har kunnat psalmerna så bra att jag antagligen sjunger fel i varenda psalm XD :)

    SvaraRadera