onsdag 5 juni 2013

Yearn for PartyLove&Fun




         
                        Hej idag steg jag upp super sent jag steg upp 12 och jag brukar nog vanligen stiga upp en 10 11 tiden men jag vet inte jag orkade helt enkelt inte palla mej ur sängen. Har haft en tråkig dag saknar dom som åkte på rippi läger alla är som upptagna. Jag saknar alla i mitt gäng jag saknar festen och det roliga filmkvällarna vi brukar ha. Jag vet att dom kommer ju säkert att komma på nytt men man måste ju ha tråkigt för att kunna ha roligt det som en slags statestik.

  

       Men det känns som om alla är så långt borta just nu saknar alla fast dom inte egentligen är så långt borta <3 Men man kan ju sakna i alla fall <3 Jag längtar otroligt mycket tills Fredag !! Då ska vi köra till Pörkenäs för att hälsa på Johannes& Victor och säkert en massa andra trevliga människor man kommer möta samtidigt <3

Men idag blir det väl att spendera kvällen hemma och ha tråkigt blir nog inget körande eftersom jag ska spara på pengar. Skulle nog annars väldigt gärna köra ett varv till Nykarleby och hälsa på släkten men dom man skulle vilja hälsa på har ju tyvärr jobb att hand om just nu. Om jag ska vara riktigt ärlig så tycker jag faktiskt att det första sommarlovs veckorna är tråkiga det är som att man skulle behöva vänja sej vid ledigheten. Dagarna är just nu i alla fall tråkiga och tröga jag längtar bara att få komma ut och festa och vara med dom bästa och finaste vänner o h pojkvän jag har <3 <3
Hoppas ni andra har fått en bättre start på sommarlovet än vad jag har fått. Såg BTW en jätte bra film som hette: A Little Bit of Heaven rekomderas verkligen att se

           

                
 
                       






 





  

2 kommentarer:

  1. Anna från södra finland6 juni 2013 kl. 07:50

    kan du börja göra mera blogg inlägg? jag älskar att läsa din blogg du skriver så bra och det är roligt att läsa! du måste ju förstås inte ifall du har för fullt upp!!
    kram från ett stort fan av din blogg!

    SvaraRadera
  2. Tack för att du tycker det jag tycker redan jag gör för mycket blogginlägg :)

    SvaraRadera