lördag 15 juni 2013

Kladdkaka&Regn




       Hej igår var jag med Jules och sen senare på kvällen var jag med Vicki och Victor :) Jag och Julia kom på att vi skulle baka kladdkaka och det gjorde vi minnsann. Påsamma gång som vi påbörjade bakandet började regnet att ösa ner och så ringde Vicki och fråga om hon och Victor fick komma över till mej. Men det tog ju en bra stund innan dom kom eftersom att det regnade som det gjorde men kladdkakan hann i alla fall bli färdig just då dom kom.

På samma gång som vi åt kladdkakan firade vi att Julia och Vicki hade kommit in till skolan dom sökt till. Julia till Närvårdare/KombiPG  och Vicki till PG. Sen kom vi på att vi kunde gå och hälsa på Victors kusiner som just anlänt till hans mommos så dit gick vi stannade inte skärskilt länge eftersom att vi skulle hinna köra en runda till ABC. Idag var jag och handlade presenter till morgondagens konfirmationer. Kommer att stiga upp imorgon bitti en 8 eller 9 tiden för att få hinna fixa till sej och hinna till Pedersöre kyrka för att fixa bra fotoplatser. Var nog riktigt nöjd med presenterna jag köpt och alla 4:ra rosor :) Hoppas nu bara att dom som får dem gillar dom också :)

BILDER:
                        
 
Julia bakar :) <3
 
 
Victor&Vicki anlände med sina paraplyn :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar